loading...
❁ ورود پسر بی جنبه ها ممنوع❁

فاطمه زهرا خانگلی زاده بازدید : 41 جمعه 16 دی 1390 نظرات (0)

 

اومدم واسه جبران!!!!

بعضی وقتا دختر خانومای ناناز با یه پسرای 30 ریش و گاهی 

اوقات 40ریش برخورد دارند

که راحت شدن از دست اونا به این راحتیا نیست و مهارت های 

خاصی لازم داره...

اگه عاقل باشید که اصلا نباید جواب اونا رو بدید که بعد بخوان

30ریش بشن

ولی بعضی وقتا دیگه کار از کار گذشته و این بلا سرتون اومده!!

در این مواقع توصیه میشه چنان پوز زنی کنید که این بدبخت رو 

از دنیا نا امید کنید

مثلا از کلماتی مثل اینا که میگم استفاده

کنید:ایــــــــــــش!!مردشور برده!!برو گمشو ازت خوشم نمیاد!!

حالمو بهم زدی!! تو که آبروی همه ی پسرا رو بردی!!این کلمه

بسیار موثره:ایـــــــــــش!!

البته این واسه دختر خانومایی بود که روح بسیار لطیفی دارن...

اگه از این پسرا به پست من بخوره که خدا اون روز رو

نیاره،کاری 

میکنم که یارو از زنده بودنه خودش

پشیمون بشه.بهش میگم:آقای محترم،پسر خوب،مرد بلانسبت

حسابی،احمق جان،نفهم،حالا هر چی!!

میری یا میخوای صبر کنی تا اون روم بالا بیاد؟؟اگه عاقل بود 

میره،اگر هم عاقل نبود که در اکثر مواقع

پسر عاقل پیدا نمیشه منتظر میمونه تا اون روی من بالا

بیاد...که دیگه ادامش واسه زیر 18 سال

توصیه نمیشه و متاسفم که نمیتونم بگم،چون این روش به

دردخودم میخوره،خیلی خشنه ولی خیلی هم

موثره فکر بد نکنید!من بچه ی خوبی هستم،ولی به موقع اش

خیلی خشنم!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام فاطمه ام این وبو زدم چون حالم از پسرا بهم می خوره من 16 تا وب زدم که دو تاشون مثل اینن.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 47
  • بازدید کلی : 1,330